• Jak angażować internautów contentem

    Tworzenie treści marketingowych nie jest łatwym zadaniem i wie to każdy, kto choć raz spróbował opublikować jakiś artykuł w internecie. Firmy bardzo często popełniają błąd, tworząc schematyczne i powtarzalne teksty, które w ogóle...

  • Public Relations w marketingu treści

    W obecnych czasach PR firmy stawiany jest równie wysoko co sprzedaż czy obsługa klienta. Jest to element, który uczestniczy przecież w każdym procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa – od prezentacji usługi czy produktu, przez jej...

  • Dlaczego Content Marketing pomoże Twojej firmie?

    Przedsiębiorcy XXI wieku muszą szukać jak największej ilości rozwiązań, które pomogą im osiągnąć sukces finansowy. W związku z prężnym rozwojem technologicznym i ogólną tendencją do cyfryzacji świata, najpopularniejszą platformą...

  • Artykuł sponsorowany – wszystko, co musisz o nim wiedzieć.

    Artykuł sponsorowany (z ang. advertorial) jest popularnym narzędziem marketingowym, stosowanym m.in. w content marketingu, inbound marketingu, story tellingu itp. Korzystają z niego zarówno duże firmy, w kampaniach zakrojonych na szeroką...

  • Tworzenie i publikowanie treści – jak robić to skutecznie?

    Content marketing, czyli tworzenie i publikowanie artykułów sponsorowanych, musi odbywać się na konkretnych zasadach. Ta strategia marketingowa, podobnie jak każda inna strategia, nie może polegać na spontanicznych, nieprzygotowanych ruchach...

Kontakt

E-mail: kontakt@marketingtresci.pl

Serwis stworzony z myślą o szerzeniu wiedzy związanej z marketingiem w internecie, gdzie główną strategią jest Content Marketing.